tisdag 3 augusti 2010

christina doctare "ATT BLI SEDD"

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

"Videoklippet finns inte." - så står det nuu - men dåå när jag förde ööver det hit till min blogg fr you tube - dåå fanns det...

Marianne Johansson sa...

ja jag tror att det inom 'psykologien' finns något sådant - något som kan betecknas med orden 'att bli sedd'... att något sådant kan - unter umständen - ha en viss betydelse... 'att bli bekräftad' finns det även något som heter - betydelsen av det uttrycket är väl vad jag tror mig om att kunna förstå ungefär något liknande som vad gäller uttrycket - beteckningen - 'att bli sedd'... blir jag - sort of - 'sedd' - 'bekräftad' - här på min blogg? - på mina två bloggar? - wohl kaum! - men vad spelar det för roll? - när jag vilken dag som helst kommer att ligga och förruttna i en gammal begagnad grav - und zwar bredvid min förstfödde son! - vad spelar det för roll? - egentligen! - ingen roll alls! - men så länge jag har ynnesten att spontant kunna uttrycka mig på detta sätt så har jag ju egentligen ingen som helst orsak att klaga!