söndag 26 september 2010

Ainbusk - Älska mig for den jag är

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

- det vill väl alla människor - männischor - egentligen - bli - ha en chans att bli - älskade - omtyckta - accepterade - sådana som dom är - trots alla tillkortakommanden - alla kan ju inte vara perfekta och därmed älskade - det finns väl dom som närmar sig perfektion och därför kan bli älskade - men jag tänker på jesu ord - något har trots allt fastnat hos mej - hur man rätteligen bör vara som männischa - även om jag själv har oändligt långt till att vara sånnn - så har jag iaf fått ganska klart för mej ett och annat - hur det borde vara (det finns männischor som är rättfärdiga och värda att bli omtyckta - kanske nästan 'älskade' - iaf att bli respekterade och högaktade - noam chomsky är en sådan männscha... - thats my view!)

Marianne Johansson sa...

jag kan inte säga att jag tycker de bilder som visas här i detta video clip är optimalt passande till texten i låten/sången...(jag skulle ha önskat mig andra bilder...)