torsdag 30 september 2010

Jerry Williams- Did I tell you

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

mellan honom och mej skiljer ej så speciellt många månader i levd levnadstid - både han och jag är fortfarande i levande tillstånd - ännu är ej - vare sig han eller jag - hamnade i graven- i en speciell grav... - ja jag kommer att bli hamnad i graven - i den där min förstfödde son redan sedan den 28 december år 2006 ligger - där kommer även jag att hamna - var denne artist/sångare - jerry williams - kommer att hamna - om han kanske framfört önskemål om kremering? - eller kanske t o m frystorkning!? - detta veet jag ej...

Marianne Johansson sa...

skulle man kunna tänka sig att ha sådan här musik på min begravning? - wohl kaum?

Marianne Johansson sa...

igår så hade jag - in der tat - uppnått en ålder av ej mindre än 6 hela månader och - dessutom - 73 hela år! - so much? - YES!

Marianne Johansson sa...

idag har jag - in fact - tillryggalagt en levnadslängd av 4 månader plus - in fact - hela 75 år! - that much? - antwort: ja - tatsächlich!

Marianne Johansson sa...

igår gick han - jerry williams - bort... om han hade haft chans att leva ytterligare 21 dagar så hade hans tillryggalagda levnadslängd kunnat bli exakt 76 år...

Marianne Johansson sa...

wie es scheint: 'lilla'moi' är - somehow - noch alive... - but for how long noch? - keine ahnung!