måndag 20 september 2010

Blott En Dag - Mia Mar & P Filip

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

apropå den dikt som lars gustafsson igår lade ut på sin blogg och som vad jag kunde förstå handlar om just sånt här - inte om Gud - han tror antagligen inte på sånt - vad jag har kunnat förstå - men han gillar den svenska naturen - det har jag kunnat förstå - tror jag...

Marianne Johansson sa...

vad vet jag? - mer än att jag upplysts om att han har 'gått över till judendomen'... (jag har oxå upplysts om att han har ett amerikanskt medborgarskap...)(hans lagvigda hustru numero 2 var/är visst judinna...) (fru blomqvist som visst är hans lagvigda hustru numero 3 vet jag ingenting om - alltså huruvida även hon 'har gått över till judendomen' eller ej... ingen aning...) (men jag har läst någonstans att hon - 'fru blomqvist' - är gleichaltrig med 'moi'...)