torsdag 2 september 2010

har just läst...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

har just läst lars gustafssons senaste inlägg på sin blogg - han har därstädes skrivit 'strukturwecksel' - det borde ha stått 'strukturwechsel'

Marianne Johansson sa...

f ö har jag oxå en känsla av att tännsjö ej har samma skarpa begåvning som t ex kraxpelax - som skrivit - sin vana trogen - en mycket insiktsfull kommentar under lars gustafssons utläggning - om
'utilitarismen'- själv har jag ej tillräcklig intelligens - skarpsinnig begåvning a la lars gustafsson eller peter ingestad - 'kraxpelax' - för att öht kunna uttala mig i ämnet - men om jag observerar ett stavfel o dyl i den tyska texten - då uttalar jag mig - med all rätt??? - nej kanske inte - man bör veta sin plats - numera skriver jag inget på lars gustafssons blogg - efter att nesligen ha blivit exkluerad därifrån - som sagt - jag vet numera min plats - jag har den här på min egen blogg - än så länge iaf - gott sei dank...