tisdag 7 september 2010

ja däri...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

- "vilket jag inte har" - dessa fyra stycken ord återfinns i maja lundgrens inlägg idag på hennes egen blogg - som en kommentar till dessa hennes fyra stycken ord skulle jag vilja säga: - ja däri ligger väl styrkan! - vilken 'styrka'? kanske någon frågar sig - ja det kan man fråga sig...

Marianne Johansson sa...

... hon ville alltså poängtera något - vad nu det skulle kunna tänkas vara - det får man gissa sej till - jag säger det inte öppet och uttryckligen - man behöver inte säga allt öppet och med emfas - men hon uttrycker sig - som jag iaf tycker - med e m f a s - hon har kanske som hon iaf själv tycker - en anledning att uttrycka sig med 'emfas' i just det speciella ämnet - för att undvika eventuella missförstånd - eller hur man nu skall uttrycka det - det gäller att liksom 'hålla' på sej själv - och den egna oförvitligheten - den egna rättfärdigheten - den egna styrkan - eller vad man nu skall kalla det...

Marianne Johansson sa...

jag har samma inställning till NATO som maja lundgren har!