måndag 20 september 2010

jag har igår...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har igår skrivit något på maja lundgrens blogg som hon idag har svarat på - på sin blogg - som jag emellanåt brukar gästspela på - trots att hon å sin sida aldrig - verkar det som _ har velat gästspela på min blogg - men den första kommentar jag gjorde på hennes blogg någon gång i våras - efter den - med den kommentar hon gjorde på min första kommentar därstädes - verkade det som om om hon åtminstone som hastigast varit inne på min blogg - hon nämnde nämligen då att hon observerat att jag under rätt många år hade varit spårvagnsförare...

Marianne Johansson sa...

ja för några veckor sen tror jag det var som jag nästan tvingade henne att gå in på min blogg och första ocn enda? gången skriva en liten svarskommentar här på min blogg - det var angående detta med chomsky - jag hade mer än en gång tipsat henne om att lyssna på chomsky men hon verkade inte bry sej - så hade jag tolkat det - 'jo jag bryr mej - men ... ' nåt sånt svarade hon - ja hon har inte exakt samma intressen som jag har - det har jag ju förstått - hon är ju oxå betydligt yngre än jag - jag skulle ju precis som i fallet 'stationsvakt' - kunnat - åtminstone åldersmässigt - vara mor till henne - respekte till honom i fallet 'stationsvakt' - dvs johnny söderberg - jag kan iaf inte låta bli att varje dag - flera ggr - gå in och kolla på deras bloggar och oxå kolla upp maja lundgrens blogglista...

Marianne Johansson sa...

numera - sen rätt lång tid tillbaka - har hon - maja - maja lundgren - ingen blogglista alls på sin blogg... men faktiskt så har jag - immer noch - inzwischen - en viss bloggkontakt med henne... hon är - faktiskt - den enda bloggare jag har bloggkontakt med - dvs jag vågar skriva kommentar på hennes blogg - och hon brukar svara... - jag känner det som att hon - faktiskt - respekterar mig - och jag respekterar - faktiskt - henne...