torsdag 16 september 2010

om jag fanns...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

om jag fanns - om jag finns - varför - tycks det - för mej vara viktigt att sätta ordet 'om' framför... - jag finns - så skulle jag väl kunna uttrycka det - än så länge iaf - jag skriver just nu - alltså finns jag just nu - sen - när jag inte finns mer - längre - då kanske någon - någon annan - men inte - definitivt inte - jag - skulle kunna säga: - 'ja - hon fanns! - men inte nu längre! - det var då! - förut! - som hon fanns...' - fanns i betydelsen var vid liv - i betydelsen levde - hade då fortfarande ett hjärta som orkade 'slå' i hennes cirka 130 kilo tunga kropp...

Marianne Johansson sa...

om nu någon überhaupt skulle bry sej att jag nu den senaste tiden försökt visa att jag finns via mina två bloggar och allt jag för - fört - över via you tube...mitt 'eftermäle' skulle kunna vara mina bloggar - men det kanske inte ens blir så... jag lämnar inget efter mig av något som helst värde - jag har hela mitt liv varit en totalt värdelös männischa... mitt betyg över mig själv och mitt liv är IG - dvs ej godkänd...

Marianne Johansson sa...

i dag har jag ännu ej vägt mej - men jag vet att min vikt - nowadays - ej är så mycket som ca 130 kilo - vikten rör sej omkring 113 kilo...