söndag 5 september 2010

vad har hänt?

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad har hänt i cici's liv - ingen dokumentation av lördagen den 4 september - år 2010 - detta år - jag såsom varande en blogglistekompis - på nisses funderingars blogglista - följer alltid varje dag vad cici skriver på sin blogg - man får reda på alla detaljer i hennes liv - nu har jag inte fått reda på en enda detalj i hennes gårdagsliv - vad kommer detta sig - något mycket allvarligt måtte ha hänt - frågan är bara vad? - jag väntar med spänning på hennes nästa inlägg på hennes blogg - ja hon har visst två bloggar - den som uteslutande behandlar ett hundliv - en hundmammas liv med sina ungar - valpar - går jag öht in på - hundar intresserar mig öht inte - endast människor intresserar mig ...

Marianne Johansson sa...

ja igår tror jag det var som jag skrev en kort kommentar om 'andorra' - antagligen tycker hon den kommentaren var/är totalt missanpassad - hör helt enkelt inte hemma där på hennes blogg - jag får kolla upp om hon tagit bort min kommentar - det har hänt förut att hon handskats med det jag skrivit som kommentar på hennes blogg på det sättet...

Marianne Johansson sa...

har precis kollat upp på hennes blogg - hon hade inte tagit bort mej utan faktiskt svarat: 'där ser man...'

Marianne Johansson sa...

det är alltså 'Byrackan' som hennes blogg heter...

Marianne Johansson sa...

när jag senast - häromdan kollade på
'byrackan' - så hade hon cici lindgren visst ej varit produktiv på sin blogg sen den 14 juli i år...