fredag 24 september 2010

time consuming...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

time consuming - what is time consuming? - är jag en tidskonsument? - ja - det är jag nog! - en tidskonsument? - ja - förvisso - så länge jag lever - är varande - 'sort of' - havande med tid - 'tiden' - är jag - faktiskt - en 'tidskonsument' - vad är 'waste of time'? - är 'waste of time' a sort of life?

Marianne Johansson sa...

en 'konsument' av Tid... är detta - sort of - 'ruggigt'? - eller hur ska man karakterisera det? - Tid - Tiden - är dyrbar ... något sådant har jag hört sägas någon gång... - "time is precious!" - finns det något som heter 'växandets tid'? - det behövs - sort of - tid för att växa... tid är något nödvändigt för växt! - med tiden kan man - unter umständen - komma underfund med ett och annat...ps: jag är alltså - enligt mitt speciella poetiska sätt att uttrycka mig - fortfarande - immer noch - havande med tid - Tiden...