onsdag 30 juni 2010

min vana trogen...

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

min vana trogen så har jag tagit del av veckans moraltest - sr.se/p3/christer - caroline af ugglas fick en etta i betyg av bengt brülde...

Cici sa...

Vilken trevlig bild du har lagt in på dig själv, vilket jag antar att det är! Bilden stämmer inte alls med hur jag föreställt mig dig, du har nog skojat en hel del med oss andra bloggare.

Marianne Johansson sa...

det var en överraskning - att cici - skrev här på min blogg - det var längesen - bilden är inte trevlig - min son sa - att jag får vara tacksam för att den inte är tydligare än den faktiskt är - "men det är ju så här du ser uuuut!" - ja - det är därför jag håller mej för mej själv så mycket som möjligt - jag tycker inte om att anstränga mig utseendemässigt - det ligger liksom inte för mig...

Marianne Johansson sa...

beträffande Bengt Brüldes betygsättande av Caroline af Ugglas i sr.se/p3/christer: "då måste jag motvilligt - och med lite sorg och vemod i själen ge en etta!" - ja det länder honom brülde till heders att han iaf sa detta på sluttampen - jag hoppas hon caroline af ugglas tar till sej dessa ord och inte blir för lessen för bottennoteringen betygsmässigt - jag har f ö igår på maja lundgrens blogg kommenterat detta...

Marianne Johansson sa...

'skojat en hel del med oss andra bloggare' - vad menar männschan?